II Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Św. Królowej Jadwigi w Siedlcach

sekretariat@krolowka.siedlce.pl
25 7943470

Wycieczka do Londynu.
lista wpisów

Chcielibyśmy podzielić się z Wami niezapomnianym wspomnieniem z naszej ostatniej wycieczki do Londynu! Grupa młodzieży z Królówki miała okazję odkryć fascynującą historię i kulturę tego niezwykłego miasta, zwiedzając wiele ikonicznych miejsc.

Zaczęliśmy od odprawy warty pod Buckingham Palace, gdzie mogliśmy podziwiać ceremonialny spektakl. Następnie udaliśmy się do Westminster Abbey, gdzie zgłębialiśmy tajemnice angielskiej historii. W St. Paul's Cathedral zachwyciliśmy się majestatyczną architekturą i podziwialiśmy piękne widoki z kopuły.

Kolejne punkty programu obejmowały Tower of London oraz British Museum, gdzie zgłębialiśmy dziedzictwo kulturowe i artystyczne tego niezwykłego miasta. Nie mogliśmy również pominąć wizyty w Muzeum Historii Naturalnej, gdzie odkrywaliśmy fascynujący świat przyrody.

Podczas naszej wizyty w Greenwich zobaczyliśmy słynny południk zerowy oraz przekroczyliśmy historyczny tunel pod Tamizą. Nie mogliśmy również pominąć wizyty w Sky Garden, gdzie zachwyciliśmy się niesamowitym widokiem na panoramę Londynu.

Niezapomnianym punktem naszej podróży była wizyta w Madam Tussauds, gdzie spotkaliśmy się twarzą w twarz z woskowymi wersjami naszych ulubionych gwiazd i historycznych postaci.

Spacerując po uliczkach Londynu mieliśmy okazję podziwiać niepowtarzalny klimat tego miasta oraz czerpać inspirację z jego różnorodności kulturowej.

Nie zapomnieliśmy również o kulinarnych przyjemnościach - próbowaliśmy tradycyjnych potraw, delektując się lokalnymi smakami w tradycyjnych restauracjach.

To była wspaniała wycieczka edukacyjna, która pozwoliła nam poszerzyć nasze horyzonty i stworzyć niezapomniane wspomnienia.

Kolejny wyjazd do Londynu już w przyszłym roku szkolnym!